Primăria municipiului Arad, prin Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor le reamintește cetățenilor că potrivit Decretului semnat de Președintele României privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, în perioada stării de urgență se menține valabilitatea actelor de identitate eliberate de autoritățile publice competente (cărți de identitate, cărți de identitate provizorii, mențiuni de stabilire a reședinței).
Pe durata stării de urgență se preiau doar cererile pentru care s-a făcut programare online pe pagina web: evp-arad.ro. Pe noul site veți găsi toate informațiile referitoare la cartea de identitate: acte necesare, termen de eliberare, program de lucru cu publicul etc.
Vă reamintim că începând cu data de 17 martie 2020, până la încetarea stării de urgență dată de epidemia de Coronavirus SARS-COV2, programul de lucru cu publicul este următorul:
Luni, Miercuri, Vineri: 10.00 – 12.00
Marți: 14.00 – 16.00
Joi: 16.00 – 18.00
Pentru informații suplimentare vă rugăm să sunați la 0257-214474
Redacția Glasul Cetății își rezervă dreptul de a selecta și modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.