Național Life Ultima oră Externe
Cea mai mare campanie de promovare a României în lume: BBC World va prezenta Brașov - Poartă de intrare a Transilvaniei
Cea mai mare campanie de promovare a României în lume: BBC World va prezenta Brașov - Poartă de intrare a Transilvaniei
03/08/2020 ⋅ 0 comentarii

Jurnalistul Charlie Ottley, celebru pentru documentarul în cinci serii „Wild Carpathia”, a prezentat Consiliului Local Brașov cele patru clipuri de prezentare ale Brașovului, care vor rula timp de trei luni pe BBC World, rețeaua britanică de televiziune cu acoperire mondială. 

”Campania noastră anterioară, care a durat doar o lună, a dublat numărul turiștilor străini care au auzit de România. Va fi cea mai mare campanie de promovare a Brașovului și a României la nivel internațional de până acum. Dumneavoastră faceți acum ceea ce ar trebui să facă Ministerul Turismului, pe care criza COVID l-a surprins fără reacție. Este o criză internațională a turismului, iar consecințele ei pentru România vor fi dezastruoase la anul. Ce faceți dumneavoastră va ajuta nu numai Brașovul, ci și întreaga țară, cu atât mai mult cu cât nimeni altcineva nu face nimic”, a declarat Charlie Ottley, conform stiripesurse.ro.

Cele patru clipuri de prezentare au fost create special pentru BBC, fiind de câte 30 de secunde fiecare, și toate patru au câte o versiune în limba română și în limba engleză. Spoturile prezintă fiecare detalii diferite ale Brașovului  – „poarta de intrare în Transilvania, unul dintre cele mai vibrante orașe ale Europei“ și zonelor din jurul orașului, pentru a nu plictisi spectatorii, și sunt menite să creeze o imagine de ansamblu, a unei zone în care tradiția, inovația, sălbăticia naturii, peisajele minunate, cetățile vechi, viața culturală, experiența culinară și activitățile moderne se împletesc într-o experiență unică.


În plus, în timpul campaniei BBC, postul britanic va aplica și un chestionar  pliat pe nevoile Brașovului, iar la final, datele vor fi puse la dispoziția municipalității, pentru a putea măsura nu numai impactul campaniei, ci și percepția publicului despre Brașov și Transilvania.

BBC World oferă acoperire în Europa, America și Orientul Mijlociu.

Seria „Wild Carpathia” a avut deja audiență în peste 110 țări din lume și a fost tradusă în 11 limbi diferite. Producția a fost susținută de Alteţa Sa Prinţul Charles și Majestatea Sa Margareta a României. Cunoscutul producător de televiziune din Marea Britanie a ajuns, de fapt, unul dintre cei mai importanţi ambasadori neoficiali ai ţării noastre, alături de Prinţul Charles al Marii Britanii, care a făcut și el parte din seria documentarelor „Wild Carpathia“. Printre cele mai importante canale de televiziune care au rulat seria se numără Travel Channel și CNBC. Al cincilea și ultimul episod al seriei „Wild Carpathia -Winter is Coming“, a fost lansată la Brașov în toamna anului trecut și acordă orașului nostru un spațiu mai larg în cadrul filmului. Municipalitatea a sprijinit de altfel atât realizarea celui de-al patrulea episod al seriei, cât și a celui de-al cincilea, iar recent a fost finalizat un contract pentru două filme de prezentare a Brașovului care vor fi de asemenea utilizate de municipalitate pentru acțiuni de promovare.

 

Foto: captură youtube

Redacția Glasul Cetății își rezervă dreptul de a selecta și modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.